Στάσιμος μαθητής – στάσιμος εκπαιδευτικός!
Την Παρασκευή 1 Μάρτη πέρασε ως προσθήκη σε «άσχετο» νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος ρύθμιση για τη συγκρότηση της Αρχής Διασφάλισης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Στη ρύθμιση αυτή, ανάμεσα σε άλλα, καθορίζονται ως κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων τα μαθησιακά αποτελέσματα, δηλαδή, οι επιδόσεις των μαθητών.
Στο νέο πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί «χρεώνονται» την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου «χρεώνεται» με τη σειρά της την επιτυχία και την αποτυχία όλων. Δεν είναι, βέβαια, τυχαίο ότι από την επίσημη αξιολόγηση ουσιαστικά «αγνοούνται» ή καταγράφονται τυπικά οι