Εδώ και δύο μήνες ο κλάδος των εκπαιδευτικών δίνει μια ακόμα μεγάλη μάχη ενάντια στην επίθεση του Υπουργού Παιδείας και της εθελόδουλης κυβέρνησης . Μια επίθεση που βαφτίστηκε αυτοαξιολόγηση, στολίστηκε με στόχους δείκτες και καλές προθέσεις και φόρεσε τη μάσκα του εθελοντισμού για να συγκαλύψει το δρόμο για το ξεπούλημα της δημόσιας παιδείας και τnν παράδοσή της ως λάφυρο σε ντόπια και ξένα κεφάλαια.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
"Αξιολόγηση", "αυτοαξιολόγηση"! ΄Οσο πιο βαρύγδουπα ηχούν οι λέξεις, τόσο πιο ύποπτο, ίσως και επικίνδυνο, φαντάζει το περιεχόμενό τους.
Σε μια κοινωνία ρημαγμένη και φτωχοποιημένη, σ' ένα λαό στερημένο από τα στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα στην υγεία, στην παιδεία, στη δουλειά, σ' ένα δημόσιο σχολείο που, ταλαιπωρημένο ήδη από τις πολιτικές λιτότητας, καταρρέει καθώς καλείται περισσότερο από ποτέ να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς, σε μια εκπαιδευτική κοινότητα που δέχτηκε την αγριότερη επίθεση με συγχωνεύσεις σχολείων , κατάργηση ειδικοτήτων, τη διαθεσιμότητα χιλιάδων,
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Αρθογραφία
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Αυξάνουν οι διαμαρτυρίες και οι αντιδράσεις γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για το νέο Λύκειο και τη λεγόμενη Τράπεζα Θεμάτων. Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) με ανακοίνωσή της απαιτεί «να εξεταστούν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει αποκλειστικά ο διδάσκοντας και όχι με βάση την τράπεζα θεμάτων. Να εξεταστούν οι μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου σ' αυτά που έχουν διδαχθεί και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να έχουν διδαχθεί».