Α. Σαμαράς: Στάσιμος μαθητής – στάσιμος εκπαιδευτικός!
Σε άρθρο του στην «Καθημερινή της Κυριακής» (16/11/2014), με τίτλο «Η επόμενη μέρα: Μεταρρυθμιστικό άλμα στο αύριο» ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ανακοινώνει, ανάμεσα σε άλλα, το επόμενο κύμα μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία με τα παρακάτω λόγια: «Αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, ώστε να κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο».
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικός Όμιλος - Αντιτετράδια της εκπαίδευσης
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
Βρισκόμαστε στον πέμπτο χρόνο των μνημονίων. Η συγκυβέρνηση και όσοι την στηρίζουν Ε.Ε. και ΔΝΤ, προσπαθούν να μας πείσουν ότι η τρόικα φεύγει και τα μνημόνια τελείωσαν. Εμείς όμως ξέρουμε ότι μένουν σταθεροί και ισχύουν. Οι 400 νόμοι των μνημονίων, το 50% της μείωσης των μισθών μας, η διάλυση της δημόσιας δωρεάν υγείας και της κοινωνικής ασφάλισης οι αλλαγές των ορίων ηλικίας για συνταξιοδότηση προς τα πάνω οι απολύσεις των συναδέλφων μας, η απαγόρευση των προσλήψεων και όχι μόνο.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Συσπειρώσεις-Κινήσεις
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
H μειονοτική εκπαίδευση παρουσιάζει πολλές ιδιαιτερότητες: πολιτική διάσταση (η λειτουργία της ορίζεται από τη συνθήκη της Λοζάννης), εξάρτηση του εκπαιδευτικού κλίματος από τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ο ιδιωτικός και θρησκευτικός χαρακτήρας της (τα μειονοτικά σχολεία είναι ιδιωτικές –βακούφικες ιδιοκτησίες αλλά χρηματοδοτούνται από το δημόσιο για τα λειτουργικά τους έξοδα ενώ και οι μισθοί των εκπαιδευτικών λειτουργών, χριστιανών και μουσουλμάνων, καταβάλλονται από το ελληνικό κράτος) και το δίγλωσσο αναλυτικό πρόγραμμα.