Το δημόσιο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης υπήρξε βασικός στόχος της αντεργατικής επίθεσης που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Είναι γνωστό ότι οι αντιασφαλιστικές επιθέσεις εκτυλίχθησαν απανωτά από τις κυβερνήσεις και την ΕΕ με το ψεύτικο επιχείρημα της «βιωσιμότητας» των ασφαλιστικών ταμείων. Ψεύτικο, γιατί η αντεργατική επίθεση φρόντισε, με μια καταιγιστική προπαγάνδα, να παρουσιάζει ανάποδα το αίτιο με το αιτιατό:
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικός Όμιλος - Αντιτετράδια της εκπαίδευσης
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Αρθογραφία
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
Του Γιώργου Κ. Καββαδία*
Τη «μεγάλη μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση» διατυμπανίζει ο πρωθυπουργός, την «εκπαίδευση ίσων ευκαιριών για όλους και όλες» προβάλλει ο υπουργός παιδείας. Σχήματα λόγου για να καλύψουν μια πολιτική αποδόμησης του δημόσιου σχολείου. Πρώτα από όλα γιατί σε μια κοινωνία με τις κοινωνικές ανισότητες να διευρύνονται, «η εκπαίδευση ίσων ευκαιριών» δεν είναι απλά ένα σύνθημα, αλλά συνιστά πολιτική αγυρτεία. «Σε μια κοινωνία που στηρίζεται στην εκμετάλλευση, τα παιδιά ξεχωρίζονται, όπως και οι μεγάλοι, σε δύο κατηγορίες, σ' εκείνα που
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Αρθογραφία
- Ημερομηνία Δημοσίευσης
1. Ο καθένας/καθεμιά είναι ελεύθερος/η να πιστεύει σ' όποιο θρησκευτικό δόγμα ή να μην πιστεύει και το κράτος αναλαμβάνει την υποχρέωση να διαφυλάττει και να υπερασπίζεται την ανεξιθρησκία
2. Το δημόσιο σχολείο δεν πρέπει να είναι χώρος θρησκευτικού προσηλυτισμού, φανερού ή λαθραίου
3. Το μάθημα των θρησκευτικών είναι προαιρετικό και μη βαθμολογήσιμο