Η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη αποκαλύπτει τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων!
Ένα ακόμη έγκλημα με την σφραγίδα της πολιτικής των εκποιήσεων και της ασυδοσίας των επενδυτών!
Όλοι στις διαδηλώσεις Κυριακή 5 Μάρτη! Αθήνα: Σύνταγμα 11πμ
Καμία ενότητα στην ανοχή και την ενοχή τους!
Το σιδηροδρομικό δυστύχημα που συνέβη αργά τη νύχτα στις 28 Φλεβάρη στην περιοχή των Τεμπών, η οποία οδήγησε στον τραγικό θάνατο δεκάδες επιβάτες, στην πλειοψηφία τους νέα παιδιά, γεννά ανείπωτη θλίψη και οργή. Ο άδικος χαμός τόσων ανθρώπων από το πρωτοφανές -για τα σιδηροδρομικά χρονικά- δυστύχημα δεν οφείλεται στην «κακιά στιγμή». Δυο αμαξοστοιχίες επί 12 ολόκληρα λεπτά κινούνταν με αντίθετες κατευθύνσεις στην ίδια σιδηροδρομική γραμμή. Στην εποχή που τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και η «τηλεδιοίκηση» αποτελούν δεδομένο ακόμη και για τη διαχείριση ιδιωτικών και οικιακών υποθέσεων, στο ελληνικό «επενδυτικό ελντοράντο» ο ιδιωτικοποιημένος ΟΣΕ και η Hellenic Train δεν διαθέτουν καμία τέτοια «καινοτομία». Επί 12 ολόκληρα λεπτά οι αμαξοστοιχίες οδηγούνται σε σύγκρουση, χωρίς να υπάρχει καμία σήμανση, κανένα σύστημα ελέγχου και ασφάλειας να την αποτρέψει. Ακόμη και αυτά που κληρονομήθηκαν από τον δημόσιο ΟΣΕ, παρατημένα στην τύχη τους, δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια. Οι «επενδυτές» δεν έκριναν σκόπιμο να ξοδευτούν για τη σήμανση των δικτύων, για GPS και αυτοματισμούς ελέγχου στα τρένα, παρά την τεράστια αύξηση των εισιτηρίων. Η κίνηση των τραίνων στην Ελλάδα της ... ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ελέγχεται από τους σταθμάρχες με ασύρματους, όπως έναν αιώνα πριν. Μόνο που ακόμη και τότε το προσωπικό υπήρξε πολυπληθέστερο, με σταθερές εργασιακές σχέσεις, σε σύγκριση με τις σημερινές, και σίγουρα συντηρούνταν τα όποια συστήματα διέθεταν. Με αυτά τα δεδομένα η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Είχε άλλωστε προαναγγελθεί και καταγγελθεί δεκάδες φορές από τις ενώσεις και τα σωματεία των εργαζομένων. Τραγική ειρωνεία τόσο οι ανακοινώσεις των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που κατήγγειλαν το καθεστώς εγκατάλειψης κάνοντας λόγο για «δυστύχημα που έρχεται», όπως ακόμη και της ίδιας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του βασικού μοχλού των ιδιωτικοποιήσεων, που μόλις δυο εβδομάδες νωρίτερα (15 Φλεβάρη) παρέπεμπε τη χώρα στα ευρωπαϊκά δικαστήρια με την κατηγορία των ελλειμματικών μέτρων ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας. Κατά τα άλλα ο Κώστας Καραμανλής, (πρώην πλέον) υπουργός Μεταφορών, δήλωνε προκλητικά στις 20 Φλεβάρη στη Βουλή πως «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα»!